מעמד מרשים לחנוכת הבית ומסירת המפתחות לדיירים בפרויקט תל ציון

    אתר קול חי No Comments on מעמד מרשים לחנוכת הבית ומסירת המפתחות לדיירים בפרויקט תל ציון
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבועות האחרונים הגיעו לסיומם שנה וחצי של עבודת בניה אינטנסיבית של החברות 'בר אמנה' ו'ש.א.ג (ולול) בניה ופיתוח בע"מ. היה זה רק לפני כשנה וחצי, אז הצהירו מנהלי חברות בר אמנה וש.א.ג ולול על כוונתם למסור את הדירות בפרק זמן זה. באותו זמן היו מי שהרימו גבה בספקנות. אולם עתה נוכחו לראות גם הספקנים כיצד מקבלים הדיירים לידיהם את המפתחות לדירתם, דירות נאות ומרווחות ברמת בניה איכותית וגבוהה בסביבה מטופחת וירוקה.

    במעמד חנוכת הבית שהתקיים בתל ציון השתתפו רבני היישוב: הגאון הרב אברהם גולדברג, הגאון הרב שלמה דבוש והגאון הרב יעקב דואק מלבדם נטלו חלק אישי ציבור ובהם סגן ראש עיריית ירושלים הרב צבי כהן, מר מוטי גלסטר מנהל הפרוייקט מטעם חברת 'בר אמנה', ר' זאב (ולול) הורוביץ מנכ"ל חברת ש.א.ג (ולול), הרב דוד אזולאי יו"ר מנהלת תל ציון ועמו מנהלי ופרנסי הישוב.

    את האירוע פתח מנכ"ל חברת חלק ונחלה הרב יעקב קוליץ שציין – "אנחנו נמצאים בשלב של סיום והתחלה חדשה כאשר אנו חונכים שלב א' בפרויקט הגדול של תל ציון. מדובר בחלק קטן מתוך שאר השלבים הבאים שהולכים וגדלים מבחינת כמות יח"ד הנבנות. ידוע הוא שדירה נאה מרחיבה דעתו של אדם ואף סביבה נאה ובס"ד חפץ ד' הצליח בידינו להעניק לדיירים דירה נאה וסביבה נאה. כל זה התאפשר הודות לכל השותפים אשר איתנו כאן, רבני הישוב, מנהלת הישוב, שעבדו בשיתוף פעולה מלא והדוק למול חברות 'בר אמנה' ו'שאג' ולול".

    ראשון הדוברים היה הגאון הרב אברהם גולדברג שהביא את ברכת רבני תל ציון ואמר: "תל ציון מתייחדת באוירה משפחתית תורנית ומאכלסת בתוכה תושבים החרדים לדבר ד' הרוצים לדור עם משפחתם במקום עם אוירה תורנית מובהקת. התושבים החדשים שהצטרפו אלינו יוסיפו ויעצימו את האוירה בישוב ואנו מקבלים אותם בברכה לבבית. אני מוקיר תודה וברכה לחברות ולאנשים שפעלו ובנו את הפרויקט הזה וה' יעזור שיצליחו בכל שאר המקומות בהם הם פועלים ובונים".

    הרב צבי כהן סגן ר"ע ירושלים נשא אף הוא דברים ואמר: "בדרכנו לכאן ראינו את ההתפתחות הגדולה. זו בשורה טובה לכל עם ישראל ואנו מקווים לשמר את כל הטוב הזה הלאה. ישר כוח לכל המתכננים והמסייעים ואשמח תמיד לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל מצב".

    מנהל הפרויקט מר מוטי גלסטר מחברת 'בר אמנה' התייחס בדבריו לטיב הפרויקט: "המעמד היום הוא מעמד מרגש מאד. נכנסנו לפני מספר שנים לפרוייקט בתל ציון ואנחנו שמחים היום להתחיל ולראות את פירות העמל הרב שהושקע במקום. אנו גאים בדירות אותן אנו מוסרים היום אשר נעשו בבניה וברמת גימור גבוהה. הצלחת הפרויקט מקורה בשותפות ורצון טוב מצד כל המעורבים, ובעיקר מצד הנהגת הישוב אני מודה לראש המועצה מר אבי רואה שותף לפרויקט מיומו הראשון שסייע להגיע עד הלום".

    צביקה כהן

    ES6_7832

    תל ציון

    תל ציון



    0 תגובות